Szóval van egy díj.


...mert Kathy F. volt olyan drága kis szilvásgombóc, hogy küldött díjat nekem, és innen is köszönöm, rémesen drága vagyol.^^
[továbbra is unalomba fulladó fölakasztás vár rátok a vágás után, mely a szörnyű személyiségemből fakad]
[és vannak ilyen vidám partra vetett porcukorfókák(?)]
[ja, meg megszokott hipszter képek is]
[mert a hipszter képek átveszik az világuralmat]
szóval...


Szabályok
~ Írj 11 dolgot magadról!
~ Válaszolj a jelölő által írt 11 kérdésre!
~ Írj 11 kérdést!
~ Küld tovább 11 embernek!



Vannak dolgok rólam
bár rohadtul nem vagyok olyan érdekes, hogy ennyi dolgot végigböngésszetek

~Van a Nemzeti Galériában a Dada és szürrealizmus kiállítás, és boldogan halok meg, ha holnap tényleg elmegyünk rá.
~ Sose túrázzatok esőben, mert egy ideig tényleg depresszív, meg tumblr-gyanús, csak aztán bekékül a kezetek, meg ilyesmi, és akkor már nem az.
~ Elhivatottan imádom a pokrócokat, és pulcsikat.
~ Több hete Múmon, Ólafur Arnaldson és Damien Rice-on élek. Basszus.
~ Tervezek esetlegesen egy másik blogot, ami saját folytatásos sztori lenne (?).
~ Házi karamellfagyi.
()
~ Újabb obszesszióm a levendula, és a szürke kötött pulcsik párosa.
~ Jujtényleg, előző héten táborban jártam, és volt kettő csodálatos, akik annyira édesen shippelnivalóak, hogy nyuff, és folyamatosan ölelgették egymást, hát huh. KhmOTPkhm.
~ Mostanában hajnali hétig fönt szoktam lenni, majd délkor kelek, azt hiszem valami másik időzónában élek, de ebben lakom. Ilyenkor pótolgatom az SPN lemaradásaimat /oké, a kilencedik évad mégsem olyan rossz, mint gondoltam, csak az első fele/, százoldalas esszéket olvasok bármiről, meg próbálok valami értelmeset lepötyögni, legtöbbször sikertelenül.
~ Folyamatosan fázom, még negyven fokban is, és reszketek.
~Szeretek tudatfolyamszerűen írni, még ha ezek nagy részét senkinek nem mutatom meg. Kisbetűkkel, vesszőhibákkal, és pontok nélkül, szélizűen, és közben megszűnik létezni minden, és csak a szavak vannak, amik suhannak, aztán már a képernyőn vibrálnak. Ilyenkor érzek valami rohadt szabadságot, amit amúgy soha.




Somolygó kérdések


Mikor kezdted a blogod?
2014. március elején került föl az első bejegyzés, egy ideje pedig sorra gyártottam a leendő ficblogjaimat, csak aztán mindet megutáltam, és kitöröltem. Aztán ez így megmaradt.
NemFunFact, hogy egy nappal utána történt egy olyan dolog, ami azt hiszem örök nyomot hagyott a személyiségemen, és porig rombolta a világról kialakult képemet.




Mi vitt rá arra, hogy elkezdj írni?
Nem tudom biztosan. Az írás mindig is teljesen természetes elfoglaltságnak tűnt számomra. Tényleg ezt csinálom, amióta az eszemet tudom.
Már akkor történeteket találtam ki, amikor még nem ismertem a betűket, és tudom, hogy úgy indultam egy kisgyerekeknek szóló pályázaton ovis koromban, hogy lediktáltam a szöveget az anyukámnak, ő pedig lejegyezte. Valami csíkos csodacsúszdáról szólhatott, és emlékszem, még illusztráltam is hozzá.
Aztán voltak kihagyások, de mindig visszatértem az írásra, mert belül késztetést éreztem arra, hogy csináljam. Azért írok, mert szeretem csinálni, és ezt próbálom a fejben tartani.

Mi/Ki alapján alkottad meg a szereplőidet?
Egy fanfictionben inkább újra kell alkotni őket, karakterhűnek kell maradniuk, mégis valahogy másképpen kell megfognod a szereplőket, mint a többi szerző teszi. Ez elég nehéz feladat, és tudom, hogy mindenki rohadt OOC szokott lenni a történeteimben, úgyhogy nem fejteném ki a módszereimet, mert láthatóan rémesen nem működnek.
Amikor saját sztorit írok, akkor van, hogy lerajzolom őket, de legtöbbször csak a fejemben megjelenik egy kép, a személyiségüket pedig saját maguk szokták kialakítani szóról szóra.
Tényegesen élő emberekről viszont sosem szoktam ihletet meríteni, mert nagyon rossz ötletnek tartom.


Hogyan vélekedsz a munkáidról?
Öhm, hát meggyőződésem, hogy förtelmesek.
És azok is.


Mivel foglalkozol még szívesen az íráson kívül?
Szeretek rajzolni, aludni, olvasni, filmeket és sorozatokat nézni, bámulni a végtelenbe, böngészni a neten, buszozni/villamosozni, fanvideókon nyávogni, zenét hallgatni, feküdni, sétálni, láthatatlanul figyelni az emberek tiszta tökéletlenségét, sütni, úszni, álmodni, fonni, html kódokkal vesződni, nevetni, magányosan feküdni, rohanni, füvet tépkedni, tumblrön lógni, szabadnak érezni magam, gondolkozni a semmin, beszélgetni, megtalálni, állatot simogatni, várni.És írni.

Van olyan dolog, amire különösen büszke vagy?
Voltak olyan dolgok, amikre különösen büszke voltam.

Hány éves vagy?
*awkward silence*
Képzeljetek magatok elé egy rendezett, érett egyetemistát.
Na, hát, én nem vagyok az.
Amúgy rémesen halkan bevallhatom, hogy tizennégy.


Szeretnél komolyabban foglalkozni az írással a későbbiekben?
Későbbiekben. Későbbiekben.
Ha lesz jövőm, akkor igen, leginkább a dramaturgia, vagy a fordítás érdekelne, vagy egyszerűen csak egy romos zegzugos házban egy írógépet nyúznék sehol, mindig, és közben mézeskalács, és narancs, meg mentaillat lenne, és régi roppanós parketta, meg félig leszaggatott virágmintás tapéta, este pedig a lyukas tetőn át látnám a csillagokat, és nem fizetnék fűtést.
 Akkor összeillene a lakhelyem, meg az életem is. [oké, elkalandoztam]
De röviden, igen. Lehet, hogy nem íróként, sőt, de az irodalomnál szeretnék maradni.

Mi a kedvenc színed?
Az a megnevezhetetlen pasztellesen szilánkosra tört zsongás, amit reggelente érzel a csontjaidba hasítani.

Van-e olyan dolog/személy ami/aki miatt mindenen túl rajongsz?
Csak olyan dolgok léteznek a Földön, amikért mindenen túl rajongok.
Igen, sajnos kicsit fangirl típus vagyok.
Khm.
Kicsit.
Iciri picikét.
És jobban jártok, ha nem kérdeztek ilyesmit, mert ötven oldalon keresztül sorolom őket Yann Tiersentől kezdve Misha Collinsig, a szürrealizmustól a viktoriánus korig, Van Gogh-tól Audrey Tautoig, a minimalacoktól a felhőkig, a végtelentől az egész létezésig, a betűktől a szavakig mindenbe betegesen szerelmes vagyok.



Ördögien kacagó kérdéseim
továbbra is sajnálatomat fejezem ki fantáziahiányuk miatt


~ Szeretnél láthatatlan lenni?
~ Milyen jó, és szörnyű filmet láttál utoljára?
~ Ha bármiként élhetnél tovább, miként tennéd?
~ Mik szerepelnek a bakancslistádon?
~ Mikhez köt megmagyarázhatatlan obszesszió?
~ Írd le magad három szóval!
~ Mikor sírtál utoljára?
~ Mit gondolsz az emberekről?
~ Világvége; mi történne, mit tennél, mit vinnél magaddal, hová menekülnél?
~ Kedvenc könyv, szerző, film, sorozat, zene? [tudom, hogy nincs, de akkor meg legyen]
~ Ha megtehetnéd, hogy visszamész az időben, és meg sem születsz, de egy dolgot itt hagyhatnál, akkor mi lenne az?

Diszkréten zaklatottak
mer’ dönöjűek, és csodálatosak, és szórjunk rájuk százszorszépszirmok helyett bazsalikomillatú kérdéscsokrocskákat, szóval.

Plitty-platty, mert egy nyomógombos kis pöcshuszár.
~ Scale, mert egy imádnivaló törpesün a lelkem, aki szivárványokat szór a mindennapjaimba.
~ Abigail, mert ő egy rasszista szellempocok tündér, azért.
~ Broccoli, mert ő a legtehetségesebb fahéjas jegeskávé.
~ Reyklani, mert unikornisokat akar telepíteni a kertembe [nem felejtettem el ám]

~ Morgen, mert veszettül inspiráló, és végtelenül cukorborsó.
~ Hardcandy, mert ő titokban egy marcipánkrumpli, és hát nyuff.
~ Menta, mert egy pasztellminyon.
~ Lara, mert rettenetesen elsöprő, és fojtogatóan gyönyörű a stílusa, és a személyisége is.
~ GwenPage, mert olyan édeseket mond, hogy szörnyű.
~ GyilkosKoala, mert ráakadtam a blogjára, és belehaltam.


mindmindmind megérdemlitek, mert tényleg zseniálisak vagytok, na.
Amúgy meg, ha bárki itt ólálkodó krumpliszármazék kedvet érez válaszolgatni, akkor tegye meg, blogon/kommentben/galampostán, mert kíváncsi vagyok mindenkire, és mindannyiotóknak virtuális bonbonokat akarok küldeni telepatikusan.(づ。◕‿‿◕。)

[amúgy meg friss lesz. valamikor. amikor kicsit összeszedem magam, meg ilyesmi. de akkor nagyon lesz.]
a képek pedig a tumblimról származnak, ahova jobb, ha nem tévedsz.
plusz egy extra kérdés felétek: augusztus 2. facebookon szerveződött odaát tali; valaki jön?:3

Címkék:

2014. július 28., hétfő @ 11:16 / 10 tejbegríz


« régebbiek újabbak »



Copyright ©. Layout by TeaCakeHouse.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.