Csipkés-rózsás life-update

Személyes összefoglaló arról, hogy mi a franccal foglalatoskodtam az utolsó frissítés óta, nem-annyira-újévi-inkább-általános szentimentalizmus, képek, blog-újjáélesztés, és mesélek. Sokat.

 
Június óta nem volt új bejegyzés, amit illene megmagyaráznom, szóval most itt van egy vaníliaillatú nagyölelés keretében félig egy folyosón töltött lyukasóra eredményeképp /ahol jobbára nem csak mininyuszis képeket és skandináv kultúrát böngésztem - de többnyire igen/ félig pedig F rettenetesen skittles-színű szavai okán, aki egyáltalán eszembe juttatta, hogy még mindig van egy blogom, amit táplálnom kéne tartalommal legalább félévente. [F amúgy itt található meg, és egy kicseszett két lábon járó glitteres tejszínhab, és nyű]

Utoljára a ballagáskor köszöntem el egy megnyugtató-írni-fogok-minden-oké bejegyzés keretében, és ez h i h e t e t l e n ü l kurva régen volt. Ezután történt egy váratlan dizájnváltás október táján, úgyhogy first by first: köszöntsétek ezt a legpraktikátlanabb, de legpasztelebb és legfogkocogtatóangyönyörűbb kinézetet, ami valaha létezett, és remélhetőleg a blog haldoklásáig velünk marad. {ámen}

Ezentúl a magánéletem pezsgett és lágy rózsaszirmokat szórt a létezésem puszta tényére, keringőztem, felfedeztem a tusvonal optikai csodáját, levendulafagyit ettünk és hipszterkedtünk hajnali ötig egy Duna-parti mesebeli helyen, elértem, hogy csak olyan emberek vegyenek huzamosabb ideig körül, akik egy mézeskalácsvilágból szabadultak, és legszívesebben megölelgetném őket minden lélegző percemben.
Megismertem élőben is a csodálatos és leginkább egy pasztell-puncsfánkra hajazó Laurát, és
közösen ittunk hatalmas egy jégkását Debrecenben, majd Ikeáztunk és bloggertaliztunk és ITF-es starbucks poharakon csesztük el a pénzünket BP kosztól meg emlékektől telt belvárosában; megismertem lelkem pasztell-fészkesvirágzatú-mézescsuprait, akik a legcukibb családtagok és sütisütő társak a világon; egy napsütéses napon találkoztam a minimalac lelkitársammal, akit megsimogattam, ráadásul utána láttam pasztellrózsaszín toi-toit is; Halsey-Troye Sivan-Melanie Martinez babarózsaszín szentháromságába, 24/7 mentaillatú quadratic equationökben fürdőzök a kéttan angolnak hála, valamint verseket írok és firkálok egy Párizsos noteszbe a maradék szabadidőmben, és halálosan szerelmes lettem a Gotham cigarettafüsttől bűzlő hangulatába.
Ezenkívül eldöntöttem, hogy az életemet sokkal boldogabb lenne Svédország hűvös mezőin tölteni, mint itthon, rövid(ebb) és rézvörös lett a hajam, és valamint beestem a Star Wars TFA fandomba két hónap késéssel és egy kanelbullarral, és most minden figyelmemet a gyönyörűszép űrlakó virágpalántákra fordítom, és várom, hogy kiderüljön, hogy az egész életem csak egy óriási csapda. Nagyjából ennyi.

ezen dolgok képbeli megfogalmazása
Úgyhogy most van jövőképem, és szivárvány meg a világ minden tájáról rám hulló eperillatú inspiráció borít el tetőtől talpig, a blogon pedig remélhetőleg lesz rengeteg Star Wars /Kyluxék kicseszett keserédes dinamikájával, és FinnPoe rettenetesen gay történetével/ , Gotham /Nygmobblepoték gótikus pingvinszerelmével/, Harry Potter /Wolfstarék tökéletes marcipánpuffancs létével, Drarryék ellentmondásos se-veled-se-nélküled kapcsolatával, meg gyakorlatilag mindenki mással/, és néha némi Destiel fic is. /utóbbiból legfőképpen a Memento Mori, vagy egyéb elrugaszkodott AU-k, mert ehhhh, az SPN-nel egyre több gondom akad/
De ami tényleg nagyon coming soon /vagyis egy héten belül majd random megjelenik a blogon, BB8 szemekkel körbetekint, és vár a reakciókra/, azok a STTFA ficek, és rengeteg lesz belőlük, mert egyszerűen az a film annyira fantasztikus, és huh. Szám szerint eddig három van folyamatban (egy Skywalker családos vasárnapi ebédes fluff, egy Poe/Finn gyógyulgatós hurt comfortos szösz, és egy Kylux sötét AU költészettel és sorozatgyilkos husbandsekkel).

Szóval ennyi történt, és remélhetőleg nem utáltatok meg nagyon, és mindenkinek glitteres teafiltereket küldök virtuálisan.<3

Címkék:

2016. február 4., csütörtök @ 19:54 / 4 tejbegríz


« régebbiek



Copyright ©. Layout by TeaCakeHouse.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.